App description: The sequel to the smash hit phenomenon that took the world by storm!

Temple Run redefined mobile gaming. Now get more of the exhilarating running, jumping, turning and sliding you love in Temple Run 2!

Navigate perilous cliffs, zip lines, mines and forests as you try to escape with the cursed idol. How far can you run?!

FEATURES

* Beautiful new graphics
* Gorgeous new organic environments
* New obstacles
* More powerups
* More achievements
* Special powers for each character
* Bigger monkey!!!

Become a fan of Temple Run on Facebook:
http://www.facebook.com/TempleRun

Follow Temple Run on Twitter:
https://twitter.com/TempleRun

Echoseven's comments:


01-16-2013, 05:14 AM
#11
Lol found it now using search me happy

Check out my new website for everything Vita!!
please follow me on TWITTER
Am i man? or a very manly muppet??
01-16-2013, 05:14 AM
#12
Joined: Jan 2011
Location: England
Posts: 10,236
Quote:
Originally Posted by mashead2000 View Post
Lol found it now using search me happy
Damn do you have a cheeky little NZ account then ? Theres me thinking you were a brit !

01-16-2013, 05:17 AM
#13
Quote:
Originally Posted by psj3809 View Post
Damn do you have a cheeky little NZ account then ? Theres me thinking you were a brit !
Haha set one up for free games as long as you never want to purchase the IAP then you will be fine and then get a canadian one for all the games in beta before worldwide releases

About to start playing

Check out my new website for everything Vita!!
please follow me on TWITTER
Am i man? or a very manly muppet??
01-16-2013, 05:58 AM
#14
Joined: Jan 2012
Location: Philippines
Posts: 19,177
I have an NZ account too but knowing that the PH appstore is only a few hours behind i sorta abandoned that account. Then i have accounts on the US, Canadian and Korean appstore. I think i also have a JP account but im not sure...

Exact-Psience My 2014 Top 10 Games of the Year: Monster Hunter Freedom Unite, Hearthstone, VVVVVV, Battleheart Legacy, Wayward Souls, Bug Heroes 2, Powerpuff Girls Defenders of Townsville, Deep Loot, Monument Valley, Bioshock Honorable Mentions: Traps N Gemstones, Bardbarian, Goblin Sword
01-16-2013, 06:04 AM
#15
i cant find this game on my ipad2 NZ appstore

Game center ID: ip4weather
Upcoming horror games: The Apeiron Project Forgotten Memories In Fear I Trust Nowhere
01-16-2013, 06:07 AM
#16
Quote:
Originally Posted by Exact-Psience View Post
I have an NZ account too but knowing that the PH appstore is only a few hours behind i sorta abandoned that account. Then i have accounts on the US, Canadian and Korean appstore. I think i also have a JP account but im not sure...
How do you get so many accounts? Promo codes?
01-16-2013, 06:11 AM
#17
Joined: Jan 2011
Location: Ankh-Morpork
Posts: 2,542
Quote:
Originally Posted by Exact-Psience View Post
Which is exactly what made Pitfall different from the bunch.

Now this... This should be EPIC!
Pfft, you hate endless runners. Don't lie. :P
01-16-2013, 06:19 AM
#18
Joined: Jan 2011
Location: Forge World
Posts: 6,310
Quote:
Originally Posted by leonard_dabinski View Post
How do you get so many accounts? Promo codes?
Just log out of the App Store and go to create a new account instead of logging in with your usual ID tell them your from a different country
01-16-2013, 06:21 AM
#19
Quote:
Originally Posted by oooooomonkey View Post
Just log out of the App Store and go to create a new account instead of logging in with your usual ID tell them your from a different country
Yeah but it asks for a CC or Promo code.
01-16-2013, 06:24 AM
#20
Joined: Jan 2011
Location: Forge World
Posts: 6,310
Quote:
Originally Posted by leonard_dabinski View Post
Yeah but it asks for a CC or Promo code.
Never asked me for any code? Try to download a free app while logged out and then it will ask you to make a new account. That should work

All times are GMT -5. The time now is 10:57 AM.