Support our Sponsors:

Go Back   Touch Arcade > Other > Lounge

Reply
 
Thread Tools
  #2421  
Old 02-12-2013, 10:51 AM
ninjackid ninjackid is offline
Senior Member
iPod Touch (5th Gen), iOS 6.x
 
Join Date: May 2010
Posts: 9,524
Default

Quote:
Originally Posted by LOLavi View Post
Yeah TDK is definitely the better than Rises. Wow the plot :O And joker. My god that movie is seriously a masterpiece. Batman is probably my favorite movie trilogy now! Just gotta see batman begins before I can decide. PotC was best, but it's no trilogy anymore. Oh and same applies to Indiana Jones
Yeah, TDK is brilliant. BB is awesome, too, though. Great origin story.

Yeah the Dark Knight Trilogy is my second favorite trilogy of all time.
Reply With Quote
  #2422  
Old 02-12-2013, 02:23 PM
Connector Connector is offline
Banned
iPad (4th Gen), iOS 7.x
 
Join Date: May 2012
Location: In the Chatroom
Posts: 15,759
Default

Quote:
Originally Posted by JBRUU View Post
Watched Lincoln. Good biography. Stellar acting.
I was sleepy that day, and fell asleep halfway through the movie. But Daniel was pretty good as Lincoln. Did the movie pick up after the beginning parts?
Reply With Quote
  #2423  
Old 02-12-2013, 02:25 PM
Connector Connector is offline
Banned
iPad (4th Gen), iOS 7.x
 
Join Date: May 2012
Location: In the Chatroom
Posts: 15,759
Default

Quote:
Originally Posted by ninjackid View Post
Yeah, TDK is brilliant. BB is awesome, too, though. Great origin story.

Yeah the Dark Knight Trilogy is my second favorite trilogy of all time.
TDK was awesome, and most of it was Los Angeles, so the scenes all showed LA buildings which was kind of strange. But great movie, especially in an expensive theater with rocking music.

Hmmm... Maybe I'll go watch a movie tomorrow, anyone got any suggestions?
Reply With Quote
  #2424  
Old 02-12-2013, 02:25 PM
JBRUU JBRUU is offline
Senior Member
iPad (4th Gen), iOS 6.x
 
Join Date: May 2012
Location: USA
Posts: 6,570
Default

Quote:
Originally Posted by Connector View Post
I was sleepy that day, and fell asleep halfway through the movie. But Daniel was pretty good as Lincoln. Did the movie pick up after the beginning parts?
Heh...no. It's essentially a detailing of the passage of the 14th amendment. Bunch of political wheeling and dealing.

I was sleepy too and closed my eyes a few times...definitely not for when you have a short attention span or are tired.
Reply With Quote
  #2425  
Old 02-12-2013, 02:27 PM
JBRUU JBRUU is offline
Senior Member
iPad (4th Gen), iOS 6.x
 
Join Date: May 2012
Location: USA
Posts: 6,570
Default

Quote:
Originally Posted by Connector View Post
Hmmm... Maybe I'll go watch a movie tomorrow, anyone got any suggestions?
When does that new die hard movie come out? That looked fun.

Right now is sorta the meh season for movies. Studios dump the bombs around this time. Summer and Christmas is the time to go!
Reply With Quote
  #2426  
Old 02-13-2013, 08:45 AM
BlueSpiral's Avatar
BlueSpiral BlueSpiral is offline
Senior Member
iPod Touch (4th Gen)
 
Join Date: May 2011
Location: Edmonton, Canada
Posts: 245
Default

Working on a brand new iPhone game at the moment but after I finish for the day I've been sitting down and watching Battlestar Galactica starting right at the beginning. How good was that series!
Reply With Quote
  #2427  
Old 02-13-2013, 09:55 AM
ninjackid ninjackid is offline
Senior Member
iPod Touch (5th Gen), iOS 6.x
 
Join Date: May 2010
Posts: 9,524
Default

Saw Here Comes The Boom last night. Pretty funny, nothing spectacular, but still entertaining.
Reply With Quote
  #2428  
Old 02-14-2013, 04:24 AM
ultimo ultimo is offline
Senior Member
iPod Touch (2nd Gen), OS 4.x
 
Join Date: May 2009
Posts: 3,872
Default

A good day to die hard releases on 14th Feb in India!
Reply With Quote
  #2429  
Old 02-14-2013, 12:59 PM
LOLavi LOLavi is offline
👮 Spam Police 🚓
iPod Touch (4th Gen), iOS 5.x
 
Join Date: May 2011
Location: Finland
Posts: 8,375
Default

Watching The Avengers. Rented it.
Reply With Quote
  #2430  
Old 02-14-2013, 01:03 PM
ninjackid ninjackid is offline
Senior Member
iPod Touch (5th Gen), iOS 6.x
 
Join Date: May 2010
Posts: 9,524
Default

Quote:
Originally Posted by LOLavi View Post
Watching The Avengers. Rented it.
Dude, you hadn't seen the Avengers either?

Lol. The Avengers is a super fun movie, though. A lot more casual than TDKR. Although they're different genres, I think I prefer TDKR, however. Two biggest comic book movies of last year.
Reply With Quote

Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Copyright 2012, TouchArcade.com, LLC.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2008 - 2011, TouchArcade.com. Privacy Policy / DMCA Copyright Agent