Support our Sponsors:

Go Back   Touch Arcade > Games and Apps > Upcoming iPhone and iPad Games

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 04-10-2014, 11:16 AM
BeaverTap Games's Avatar
BeaverTap Games BeaverTap Games is offline
Developer
 
Join Date: Apr 2012
Location: United States
Posts: 18
Default Mikey Boots (Mikey Hooks sequel) by BeaverTap Games

Mikey continues his adventure in Mikey Boots, a challenging platformer made by forum members qpawn and mikeg123.



Coming September 4th, 2014!
$1.99 USD (No IAP, No Ads)

Run and fly through dangerous levels!
Watch out for enemies and spikes!
Collect coins and find hidden Golden Shorts!

Simple controls: Hold the left side of the screen to rise left, the right side of the screen to rise right, and let go to drop.

6 unique environments across 42 levels, two playable characters, 230 disguises, achievements, MFi controller support, Game Center, Universal and iCloud support.

Last edited by BeaverTap Games; 08-28-2014 at 08:08 PM.. Reason: Release Date/Price
  #2  
Old 04-10-2014, 11:27 AM
syntheticvoid syntheticvoid is offline
👮 Spam Police 🚓
iPhone 5, iOS 7.x
 
Join Date: Jun 2010
Location: Southern Indiana
Posts: 13,102
Send a message via MSN to syntheticvoid
Default

=oO

OMG OMG OMG!! lol... the clip looks great!!! WATER LEVELS!!! =oD
  #3  
Old 04-10-2014, 11:33 AM
qpawn qpawn is offline
Senior Member
iPhone 4S, iOS 5.x
 
Join Date: Jul 2009
Location: California, USA
Posts: 195
Default

Quote:
Originally Posted by syntheticvoid View Post
OMG OMG OMG!! lol... the clip looks great!!! WATER LEVELS!!! =oD
Ha, I guess it does kinda look like a water level with her rocket boots.
Hmmm, I might have to change the background a little bit! It's supposed to be spooky woods!
  #4  
Old 04-10-2014, 11:37 AM
coolpepper43 coolpepper43 is offline
Senior Member
iPad Air 2, iOS 8.x
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 2,180
Default

Looks completely amazing! But I was hoping for Mikey Flaps. WTF?!
  #5  
Old 04-10-2014, 11:39 AM
Eli's Avatar
Eli Eli is offline
TouchArcade Janitor
iPhone (Original), iOS 1.x
 
Join Date: Feb 1983
Location: Barcelona
Posts: 1,267,689
Default

I mean, it's no Hodappy Bird...
  #6  
Old 04-10-2014, 11:57 AM
JCho133 JCho133 is online now
Senior Member
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 7,149
Default

"Meh."
  #7  
Old 04-10-2014, 12:00 PM
syntheticvoid syntheticvoid is offline
👮 Spam Police 🚓
iPhone 5, iOS 7.x
 
Join Date: Jun 2010
Location: Southern Indiana
Posts: 13,102
Send a message via MSN to syntheticvoid
Default

Quote:
Originally Posted by qpawn View Post
Ha, I guess it does kinda look like a water level with her rocket boots.
Hmmm, I might have to change the background a little bit! It's supposed to be spooky woods!
Oh no! Watching it again it's clear. Of course, if I knew it was rocket boots beforehand... =oP
  #8  
Old 04-10-2014, 12:05 PM
HansKaosu HansKaosu is offline
Banned
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 503
Default



YES YES YES !!!
  #9  
Old 04-10-2014, 12:13 PM
qpawn qpawn is offline
Senior Member
iPhone 4S, iOS 5.x
 
Join Date: Jul 2009
Location: California, USA
Posts: 195
Default

Quote:
Originally Posted by JCho133 View Post
"Meh."
  #10  
Old 04-10-2014, 12:15 PM
Andy C83 Andy C83 is offline
Senior Member
iPad mini 2, iOS 8.x
 
Join Date: Oct 2010
Location: Over The Rainbow
Posts: 2,797
Default

Quote:
Originally Posted by eli View Post
i mean, it's no hodappy bird...
Did someone say Hodappy Boots?

Closed Thread

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Copyright 2012, TouchArcade.com, LLC.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2008 - 2011, TouchArcade.com. Privacy Policy / DMCA Copyright Agent