★ TouchArcade needs your help. Click here to support us on Patreon.

Falling Sand 2?!?!? :D

10-15-2009, 03:39 PM
#1
Joined: Feb 2009
Location: New York
Posts: 1,630
Send a message via Skype™ to Jordanrracer
Falling Sand 2?!?!? :D

Ok, I just went on cydia... Falling sand 2 (free version) is on there and it says the full version is coming out soon on the AppStore!!!
Omfg yay! if u have cydia, go get the free version of it. It's pretty cool and new stuff.



also just wondering.. Any other games similar to this?
10-15-2009, 04:00 PM
#2
Joined: Jul 2009
Location: Where the Grass is Green and the Girls are Pretty
Posts: 2,740
Nice Find

Gamecenter: Will090

10-15-2009, 04:01 PM
#3
Joined: May 2009
Location: TA 09'
Posts: 2,006
Lol, I never checked what the game was all about, how's the gameplay?

Upcoming iPhone Games: World of Midgard,Paper Monsters, LostWinds,The First Attempt,Blade Slinger, Kale in Dinoland, Prevail
Quote:
Originally Posted by slayerzack1 View Post
the psp sucks it has dumb games the nintendo ds is so much better
Quote:
Originally Posted by Hodapp View Post
Dumb people are dumb.
10-15-2009, 04:02 PM
#4
Joined: Feb 2009
Location: New York
Posts: 1,630
Send a message via Skype™ to Jordanrracer
Quote:
Originally Posted by Will090 View Post
Nice Find
=)!!!!
10-15-2009, 04:03 PM
#5
Joined: Feb 2009
Location: New York
Posts: 1,630
Send a message via Skype™ to Jordanrracer
Quote:
Originally Posted by ShadowsFall View Post
Lol, I never checked what the game was all about, how's the gameplay?
Well, it's a free version of the 2nd one (lite version)
it's alot faster then the 2nd one and lot more sand types.
The sand looks more polished to me and the gravity works a lot better.
I love it.
10-23-2009, 05:25 PM
#6
Joined: Feb 2009
Location: New York
Posts: 1,630
Send a message via Skype™ to Jordanrracer
Quote:
Originally Posted by Jordanrracer View Post
Well, it's a free version of the 2nd one (lite version)
it's alot faster then the 2nd one and lot more sand types.
The sand looks more polished to me and the gravity works a lot better.
I love it.
Oh wait. It's not a game. It's an app.
And that was what is kinda better in the new one coming out soon.
Basically it's like aqua forest. But in sand. (different particals)
10-28-2009, 05:03 PM
#7
Joined: Jul 2009
Location: Chicago
Posts: 823
Relating?

This wouldn't happen to relate to Falling Sands 2, would it?

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=335454773&mt=8
10-28-2009, 05:15 PM
#8
Joined: Apr 2009
Location: USA
Posts: 2,437
Quote:
Originally Posted by ikemike View Post
This wouldn't happen to relate to Falling Sands 2, would it?

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=335454773&mt=8
yep...full version is OUT!!!

ssɐ sıɥ dn ɯǝɥʇ ǝʌoɥs puɐ sƃuıɹ dıɥsuoıdɯɐɥɔ sǝıɹǝs plɹoʍ ㄥᄅ sǝǝʞuɐʎ ǝɥʇ ǝʞɐʇ uɐɔ ıpɹɐɹıƃ ǝoɾ
10-28-2009, 05:18 PM
#9
Joined: Jul 2009
Location: At that place... with those... people...
Posts: 1,195
Quote:
Originally Posted by goldglover411 View Post
yep...full version is OUT!!!
Someone please TOFTT, I loved falling sand on the computer but I HATED it on the ipod touch. (They need to make zombies like on the computer!)

OMG. Double Rainbow!
User ID: Gryphon23 Agon: Gman23
"Birthday Cake, is just Birthday Cake without a little gravy..." Gravy makes EVERYTHING better.
10-28-2009, 05:30 PM
#10
Joined: Jul 2009
Location: Chicago
Posts: 823
Well...

Quote:
Originally Posted by Gryphon23 View Post
Someone please TOFTT, I loved falling sand on the computer but I HATED it on the ipod touch. (They need to make zombies like on the computer!)
Pros: Graphics (pixelatey, but works well), no lag, nice polish

Cons: Only 10 elements (as far as I've discovered)

Of course, this is the free version, so I dunno about the full.