★ TouchArcade needs your help. Click here to support us on Patreon.

iPhone: OMG Spongebob Squarepants on iPhone!! lol

01-31-2009, 07:24 PM
Joined: Aug 2008
Posts: 187
OMG Spongebob Squarepants on iPhone!! lol


its by thq its gotta be somewhat good

its $3.99

• Starring your favorite SpongeBob SquarePants characters including Sandy Cheeks, Mr. Krabs, Patrick, and SpongeBob himself!

• Match three with a twist— rotate the 3D game board to make matches and earn points and amulets

• Play through five, themed rooms in Atlantis, with increasing difficulty, to gather each character’s treasure

• Special pieces will help or challenge the gang- Color Blasts, Wild Cards, Column and Row Blasts to name a few!

An Ideal game for fans of casual puzzle games like Bejeweled, Tetris and Frogger

Last edited by salsamd; 01-31-2009 at 07:34 PM.
01-31-2009, 07:26 PM
Joined: Oct 2008
Location: In My Head
Posts: 3,358

Looks like a simplified match 3... For the money I would get blackbeards assault, unless your a rabid 8 year old with an iPhone, or a really hot chick... This just doesn't look like it's worth the prics IMHO...


01-31-2009, 07:27 PM
Joined: Dec 2008
Location: Rhode Island
Posts: 1,866
...oh jeez.

Web Designer & Developer since 1999.

Games I highly recommend: CozyQuest, Gemmed, Jabeh, Blue Defense, Blue Attack, geoDefense, Hospital Havoc
01-31-2009, 07:29 PM
Joined: Nov 2008
Location: Virginia
Posts: 1,045
I can't believe THQ fired 100 of their employees to focus on games like this(and the other crap they've released.)
01-31-2009, 07:31 PM
Joined: Aug 2008
Posts: 187
haha lol im not buying this lol, im happy with bejeweled

Just informing ppl
01-31-2009, 07:32 PM
Joined: Aug 2008
Posts: 187
i know lol
01-31-2009, 07:45 PM
Joined: Nov 2008
Location: Virginia
Posts: 1,045
If I wanted Spongbob, I think I'd rather have the Spongebob Tickler than a pick three with pictures of spongebob and his buddies watching me play.