★ TouchArcade needs your help. Click here to support us on Patreon.

Movies

06-18-2011, 12:36 PM
Quote:
Originally Posted by WCFields View Post
going by the few pages here, i'm guessing that people here prefer hollywood film over other countries ( i could be wrong) i guess i'm in the minority that i prefer asian films over hollywood/crap.
I've hated foreign films ever since I watched Martyrs... *shudder*

That movie was ****ed up.

And yes, I was joking about Abrams!

7/26/10-- Matt Garza throws first no-hitter in Rays history!
Quote:
Originally Posted by RyoHazuki View Post
It may strike you as disrespectful to ask questions, that's ok, it strikes me as stupid not to.
06-18-2011, 12:48 PM
Joined: Jun 2009
Location: London, UK
Posts: 3,766
Quote:
Originally Posted by Brazilian Rider View Post
I've hated foreign films ever since I watched Martyrs... *shudder*

That movie was ****ed up.

And yes, I was joking about Abrams!
If that's the deciding factor then there are about 1000 reasons to hate American films

  /l、
゙(゚、 。 7 ノ
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ

06-18-2011, 01:17 PM
Quote:
Originally Posted by MidianGTX View Post
If that's the deciding factor then there are about 1000 reasons to hate American films
Have you seen Martyrs tho? It's like on a whole new level of messed up.

Human Centipede didn't even make me flinch after I watched Martyrs.

7/26/10-- Matt Garza throws first no-hitter in Rays history!
Quote:
Originally Posted by RyoHazuki View Post
It may strike you as disrespectful to ask questions, that's ok, it strikes me as stupid not to.
06-18-2011, 01:32 PM
Is it better or worse than A Serbian Film (I think thats the name). I havent seen it but I know the story(???) and its seriously messed up.

LiamWUL Games Development
Gamecenter: walsh06
06-18-2011, 02:54 PM
Joined: Jun 2009
Location: London, UK
Posts: 3,766
Quote:
Originally Posted by Brazilian Rider View Post
Have you seen Martyrs tho? It's like on a whole new level of messed up.

Human Centipede didn't even make me flinch after I watched Martyrs.
Yeah, it was pretty crazy, but also quite good It's not the most messed up movie I've seen. I found Human Centipede kinda boring :/

  /l、
゙(゚、 。 7 ノ
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
06-18-2011, 06:05 PM
Quote:
Originally Posted by walsh06 View Post
It's a pity that his earlier movies are so unknown. I saw prestige by accident about 3 years ago. My sister had it and we knew nothing about it but we watched it anyway. It's one of my all time favourite movies.

Have you seen memento??
Yep, that was on a whole other level of confusion. I prefer The Prestige way, way more.
06-18-2011, 08:03 PM
Quote:
Originally Posted by MidianGTX View Post
Yeah, it was pretty crazy, but also quite good It's not the most messed up movie I've seen. I found Human Centipede kinda boring :/
I thought it was stupid... Didn't really see anything good about it... :/

7/26/10-- Matt Garza throws first no-hitter in Rays history!
Quote:
Originally Posted by RyoHazuki View Post
It may strike you as disrespectful to ask questions, that's ok, it strikes me as stupid not to.
06-19-2011, 04:38 PM
Lol, horrible opening weekend for Green Lantern, falling short of X-Men: First Class and Thor.

Twitter: @back2this
06-19-2011, 09:49 PM
Quote:
Originally Posted by backtothis View Post
Lol, horrible opening weekend for Green Lantern, falling short of X-Men: First Class and Thor.
But it was honestly the funniest superhero movie I've seen, bar none. Inadvertently the best comedy of summer '11.
06-19-2011, 09:51 PM
I came to this thread a little late, but clearly Black Dynamite is the best movie ever made.



FOLLOW CANDYWRITER ON FACEBOOK