Support our Sponsors:

Go Back   Touch Arcade > Games and Apps > iPhone and iPad Games

Reply
 
Thread Tools
  #501  
Old 12-30-2010, 04:25 PM
Shaun glitch Shaun glitch is offline
Senior Member
iPhone 5, iOS 7.x
 
Join Date: Aug 2010
Location: Uk yeah baby yeah
Posts: 3,750
Default

Quote:
Originally Posted by Mrs Eyrezy View Post
I want your fourth Erik! Lol
Well pull ones finger out ted
Reply With Quote
  #502  
Old 12-30-2010, 06:38 PM
ctay ctay is offline
Senior Member
iPhone 4, OS 4.x
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 409
Default

Quote:
Originally Posted by Mrs Eyrezy View Post
Cool, it was getting a bit lonely up here with all the guys
They all seem to be nice guys
btw, I am not playing to pass you, I am just trying to keep ahead of those two unknowns right behind me. And what happened to
Feetza, and oggie? I figured we could be 1-10 all catters
Reply With Quote
  #503  
Old 12-30-2010, 08:04 PM
feetza feetza is offline
Senior Member
iPhone 4, iOS 6.x
 
Join Date: Sep 2010
Location: at home.
Posts: 934
Send a message via MSN to feetza Send a message via Skype™ to feetza
Default

Quote:
Originally Posted by ctay View Post
And what happened to
Feetza, and oggie? I figured we could be 1-10 all catters
My phone wont slow the game down no matter what i do, so its difficult to get points
Reply With Quote
  #504  
Old 12-30-2010, 09:49 PM
ctay ctay is offline
Senior Member
iPhone 4, OS 4.x
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 409
Default

Quote:
Originally Posted by feetza View Post
My phone wont slow the game down no matter what i do, so its difficult to get points
Feetza
You can do it without slo mo.
Reply With Quote
  #505  
Old 12-30-2010, 11:17 PM
Erik Erik is offline
Senior Member
iPhone 4, OS 4.x
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 1,047
Default

Quote:
Originally Posted by feetza View Post
My phone wont slow the game down no matter what i do, so its difficult to get points
Dude you don't need slo mo. I will credit 100 to 200 points tops to slo mo and tain is the same. Believe it or not other than 3 Lvls I have the same or an improved score with out it. As far as I know Shaun is the only person I know who can consistently get slo mo. Not to take away from him I feel Shaun is one of the coolest people I have ever played against and with. But without slo mo 117000 more than possible.
Reply With Quote
  #506  
Old 12-30-2010, 11:28 PM
Shaun glitch Shaun glitch is offline
Senior Member
iPhone 5, iOS 7.x
 
Join Date: Aug 2010
Location: Uk yeah baby yeah
Posts: 3,750
Default

Yay no work today

5am and awake boo

And erics right well over 117000 is possible quite easily (when you know how) without slow-mo but as you can tell from Leader board me and Lo are only ones who can manage it.

And cheers Eric but I think your a tit lmao
Only joking erics ok for a" sloppy ham shank"

Last edited by Shaun glitch; 12-30-2010 at 11:32 PM..
Reply With Quote
  #507  
Old 12-30-2010, 11:35 PM
Shaun glitch Shaun glitch is offline
Senior Member
iPhone 5, iOS 7.x
 
Join Date: Aug 2010
Location: Uk yeah baby yeah
Posts: 3,750
Default

Just checked leader board go girls keep up the good work and mrs e about to join 117000 club too
Reply With Quote
  #508  
Old 12-31-2010, 12:09 AM
Erik Erik is offline
Senior Member
iPhone 4, OS 4.x
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 1,047
Default

Quote:
Originally Posted by Shaun glitch View Post
Yay no work today

5am and awake boo

And erics right well over 117000 is possible quite easily (when you know how) without slow-mo but as you can tell from Leader board me and Lo are only ones who can manage it.

And cheers Eric but I think your a tit lmao
Only joking erics ok for a" sloppy ham shank"
So what you are saying is I am the only tasty meat in the game. So if you need a tooth pick call the glitch or Gimp. Lol.
Reply With Quote
  #509  
Old 12-31-2010, 12:11 AM
Erik Erik is offline
Senior Member
iPhone 4, OS 4.x
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 1,047
Default

Quote:
Originally Posted by Shaun glitch View Post
Yay no work today

5am and awake boo

And erics right well over 117000 is possible quite easily (when you know how) without slow-mo but as you can tell from Leader board me and Lo are only ones who can manage it.

And cheers Eric but I think your a tit lmao
Only joking erics ok for a" sloppy ham shank"
So who is the man in this relationship lol.
Reply With Quote
  #510  
Old 12-31-2010, 12:12 AM
Erik Erik is offline
Senior Member
iPhone 4, OS 4.x
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 1,047
Default

You or lo
Reply With Quote

Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Copyright 2012, TouchArcade.com, LLC.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2008 - 2011, TouchArcade.com. Privacy Policy / DMCA Copyright Agent