★ TouchArcade needs your help. Click here to support us on Patreon.

Mirror's Edge (iPhone,iPad) International version Now FREE for a day [04/Jan]

01-03-2011, 11:46 AM
#1
Joined: Jun 2010
Posts: 814
Mirror's Edge (iPhone,iPad) International version Now FREE for a day [04/Jan]

damn it i hate EA's game, it seems only NZ is free now
01-03-2011, 12:48 PM
#2
Joined: Oct 2009
Location: Greenville, SC
Posts: 8,250
Quote:
Originally Posted by sdmiracle View Post
damn it i hate EA's game, it seems only NZ is free now
I believe this is part of the 12 Days of Christmas promotion in Europe and other places (including NZ, obviously). So, going on history of the event, I think it will be free here in the U.S. at some point as well (probably 11 p.m. EST). Fishing Kings and Broken Sword were both part of this event as well and both went free in the U.S. eventually.

01-03-2011, 04:07 PM
#3
Joined: May 2010
Posts: 975
Quote:
Originally Posted by sdmiracle View Post
damn it i hate EA's game, it seems only NZ is free now
Is it just the iphone version or is the ipad version also free? With broken sword both edition were free
01-03-2011, 04:23 PM
#4
Joined: Jun 2009
Posts: 10,505
First of all...

Anyways, yes. It is a dated sale. Its free in NZ, Aus right now. Dunno if this sale will extend to US or not but if it does, it'll be free at 11 EST. UK/europe will get getting this sale for for sure at 12 AM UK time.

Dont miss it. Its an Awesome game

EDIT: ipad version is free too btw.
01-03-2011, 04:25 PM
#5
Joined: Apr 2009
Location: Coolidge, AZ
Posts: 5,892
Overrated IMO. I'm sure theres people out there that enjoy the hell out of it but I wouldn't even pick it up if the free-ness extended to the US. *giggles*

Quote:
Originally Posted by HelperMonkey View Post
Conservatives hate liberals because they think that liberals think they're stupid.

Liberals hate conservatives because they think that they're stupid.
Win.
01-03-2011, 05:14 PM
#6
Joined: May 2010
Posts: 1,332
wow, I will get the ipad version for sure!!!

Quote:
Originally Posted by thatusernameistaken
There's this thing they invented way back in the 80's, it's called a "Joke". You may want to look into it...
Instagram: i5_david, feel free to add me
01-03-2011, 05:16 PM
#7
Joined: Dec 2010
Location: Guadalajara
Posts: 590
Quote:
Originally Posted by Booch138 View Post
Overrated IMO. I'm sure theres people out there that enjoy the hell out of it but I wouldn't even pick it up if the free-ness extended to the US. *giggles*
i agree, like BC2, its a awful game for 6.99! i picked it up when it was .99 but i guess at the end, big companies sell the trademark instead of a real game, i just hope dead space really delivers, not like these two.
01-03-2011, 06:29 PM
#8
Joined: Sep 2010
Location: Playa del Rey, CA
Posts: 115
This is an international sale only.

Thanks
Mat Everett
EA Mobile Community Manager
www.eamobile.com
01-03-2011, 06:32 PM
#9
Joined: Dec 2010
Posts: 5
Quote:
Originally Posted by Sledgehammer70 View Post
This is an international sale only.
Aww ruined my day
01-03-2011, 06:33 PM
#10
Joined: Apr 2009
Location: Coolidge, AZ
Posts: 5,892
Quote:
Originally Posted by GasparZizou View Post
i agree, like BC2, its a awful game for 6.99! i picked it up when it was .99 but i guess at the end, big companies sell the trademark instead of a real game, i just hope dead space really delivers, not like these two.
Even BFBC2 for the iPhone was tolerable vs this game. Though BFBC2 was pretty bad. I got it at $.99 cents as well, and while that was a decent price for the trademark, and as much as I f*cking LOVED BFBC2 for the consoles, it was pretty bad. lol

Quote:
Originally Posted by Sledgehammer70 View Post
This is an international sale only.
So... is that supposed to exclude the U.S.? lol

Quote:
Originally Posted by HelperMonkey View Post
Conservatives hate liberals because they think that liberals think they're stupid.

Liberals hate conservatives because they think that they're stupid.
Win.