★ TouchArcade needs your help. Click here to support us on Patreon.

What ever happened to that game...

05-03-2013, 10:59 AM
#1
Joined: May 2010
Posts: 9,567
What ever happened to that game...

I don't remember what it was called, but it was supposed to be a Zombie sandox open world game, you were like this little block-shaped dude, and you had to survive. It was an upcoming game, but I forgot the name and lost track of it.

Currently Enjoying: BUG HEROES 2
Quote:
Originally Posted by JBRUU View Post
Ninny speaks the truth.
05-03-2013, 11:00 AM
#2
Joined: Jul 2011
Location: Ostia
Posts: 404
Quote:
Originally Posted by ninjackid View Post
I don't remember what it was called, but it was supposed to be a Zombie sandox open world game, you were like this little block-shaped dude, and you had to survive. It was an upcoming game, but I forgot the name and lost track of it.
Is it Boxhead?

05-03-2013, 11:01 AM
#3
Joined: May 2012
Location: USA
Posts: 6,711
Ooh yeah, I was looking forward to that too. What happened?
05-03-2013, 11:03 AM
#4
Joined: May 2010
Posts: 9,567
Quote:
Originally Posted by cretpetpet View Post
Is it Boxhead?
Hmm, no, it wasn't that one. Kinda the same art style, though. It was like a one-man-developer project.

Quote:
Originally Posted by JBRUU View Post
Ooh yeah, I was looking forward to that too. What happened?
I don't know, but I was really looking forward to it, too. What was the name of it?

Currently Enjoying: BUG HEROES 2
Quote:
Originally Posted by JBRUU View Post
Ninny speaks the truth.
05-03-2013, 12:27 PM
#5
Joined: May 2012
Location: In the Chatroom
Posts: 15,759
Quote:
Originally Posted by cretpetpet View Post
Is it Boxhead?
Quote:
Originally Posted by JBRUU View Post
Ooh yeah, I was looking forward to that too. What happened?
Quote:
Originally Posted by ninjackid View Post
Hmm, no, it wasn't that one. Kinda the same art style, though. It was like a one-man-developer project.
Quote:
Originally Posted by JBRUU View Post
Ooh yeah, I was looking forward to that too. What happened?
Quote:
Originally Posted by ninjackid View Post
I don't know, but I was really looking forward to it, too. What was the name of it?
Boxhead?
05-04-2013, 03:54 PM
#6
Joined: May 2010
Posts: 9,567
Quote:
Originally Posted by Connector View Post
Boxhead?
Nope.
05-04-2013, 03:58 PM
#7
Joined: Mar 2013
Posts: 3,036
Call of mini?
05-04-2013, 04:00 PM
#8
Joined: May 2010
Posts: 9,567
Quote:
Originally Posted by saansilt View Post
Call of mini?
Nope. Dang. Someone's gotta remember this game!
05-04-2013, 04:02 PM
#9
Joined: Oct 2012
Location: Area 51
Posts: 2,922
Quote:
Originally Posted by ninjackid View Post
Nope. Dang. Someone's gotta remember this game!
Zombox?
05-04-2013, 04:03 PM
#10
Joined: Mar 2013
Posts: 3,036
Quote:
Originally Posted by ninjackid View Post
I don't remember what it was called, but it was supposed to be a Zombie sandox open world game, you were like this little block-shaped dude, and you had to survive. It was an upcoming game, but I forgot the name and lost track of it.
Project Zomboid?